دستگاه موکت شور

دستگاه های فرش و موکت شوی یکی از رایج ترین ابزارهای نظافت حرفه ای مورد استفاده برای نظافت و شستشوی عمیق فرش و موکت می‌باشد. دستگاه‌ های فرش شوی و موکت شوی در کنار محلول شوینده از ترکیب فشار و مکش برای حذف انواع آلودگی‌ها از میان الیاف فرش و موکت و سطح آنها استفاده می‌کنند. با چنین ترکیبی نتایج بدست آمده خیره کننده خواهد بود. در این کتگوری کاربرد دو دستگاه فرش شوی و مبل شوی به تفصیل توضیح داده می شود. دستگاه فرش و موکت شوی موجب نظافت عمیق و موثر فرش و موکت میشود و برخلاف برخی روش‌های سنتی دیگر تنها به حذف آلودگی سطحی محدود نمی‌گردد. این دستگاه امکان نفوذ مواد شوینده به عمیق‌ترین بخش‌های فرش و موکت و میان الیاف آنها را فراهم می‌نماید و از سوی دیگر با مکش آب و آلودگی باعث تسریع زمان خشک شدن فرش و موکت شده و از بوی نامطبوع ناشی از باقی مانده رطوبت و آلودگی در میان الیاف فرش جلوگیری می‌نماید.موکت شور مدل TW COMPACT ساخت کمپانی Cleanfix سوئیس، یک دستگاه موکت شوی دستی برقی مناسب برای فرش و موکت می باشد، دستگاه موکت شور دارای یک مخزن آب تمیز 35 لیتری، یک مخزن آب کثیف 40 لیتری میباشد.

با این حجم مخزن به راحتی میتوان از آن در محیط هایی با مساحت بالا استفاده نمود.

ازاین دستگاه موکت شور برای شستشوی و خشک کردن موکت در محیطهایی مانند:هتل، مسجد، نمازخانه، ادارات، سازمانها، دانشگاه ها و… استفاده میگردد.

جهت اطلاع از قیمت و توضیحات بیشتر درباره این محصول با شماره و کانال تلگرامی زیر ارتباط برقرار کنید.

021-54635  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/uYJhqx

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

فن دمنده

فن خشک کننده سطوح زمین، فرش و موکت با جریان دادن هوا روی سطوح زمان خشک شدن را کوتاه و از آب رفتن موکت بعد از خشک شدن جلوگیری میکند.جهت اطلاع از قیمت و توضیحات بیشتر درباره این محصول با شماره و کانال تلگرامی زیر ارتباط برقرار کنید.

021-54635        asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/Vw9UxH

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

جارو مکنده صنعتی 13 کیلو وات

مکنده صنعتی یکی از انواع پرکاربرد ماشین آلات نظافت صنعتی می باشد.

از دستگاه های مکنده صنعتی استفاده های بسیار زیادی در صنعت می توان داشت.

مکنده های صنعتی در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند.

با توجه به شرایط محیط کار و نیاز مصرف کننده ساختار مکنده صنعتی تغییر می کند.

مکنده صنعتی در واقع یک جاروبرقی صنعتی تخصصی می باشد.

اصل کار هر دو دستگاه بر مبنای مکیدن می باشد.

جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 13، جهت جمع آوری انواع ضایعات و مواد سنگین طراحی شده است پمپ و موتور صنعتی تعبیه شده در جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 13، علاوه بر ایجاد فشار مکش بسیار زیاد قابلیت کارکرد مداوم را به دستگاه می بخشد. طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواد اولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت جارو مکنده صنعتی با واحد فروش تماس بگیرید

02154635  –  09120235174   –   asbzarco@

 www.asbzar.com

کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

انواع جارومکنده صنعتی

جارو یکی قدیمی‌ترین وسایل نظافتی است که همة افرادبه نحوی باآن آشنا هستند،ولی بااین وجود لازم است تادرخصوص جاروهای صنعتی ومعیارهای مهم درانتخاب آنهاتوضیح مختصری به شرح زیرداده شود.

هر جارویی را جدا ازلوزام جانبی آن می‌توان به سه جزء اصلی تقسیم نمود.

این سه جزء به ترتیب اهمیت عبارتند از: موتور مکنده، فیلتر و در نهایت بدنه و ساختار دستگاه.

شایان ذکر است که تک تک این اجزاء زمانیکه درکنار یکدیگر قرارمی‌گیرندیک جارو رامیسازند درنتیجه نمیتوان تنها بادرنظر گرفتن قدرت موتورجارو به این نتیجه رسید

که این جارو مناسب است یاخیر واین هنرِیک شرکت سازنده است که باانتخاب درست هریک ازاین اجزاء و ترکیب آنهابه نحو صحیح،یک جاروی با کیفیت راتولیدنماید.

اما در خصوص هر یک از این اجزاء باید به نکات زیر توجه داشت:

موتور مکنده:

1. قدرت یک موتور مکنده را صرفاً نمی‌توان از روی توان مصرفی برق آن یعنی وات تشخیص داد.

بلکه دو معیار اصلی دیگر وجود دارند که توان خروجی موتور را نشان می‌دهند.

یکی از این دو واحد بیانگر حداکثر وزنی است که جارو میتواند ازروی زمین بلند نماید یابه عبارت دیگر حداکثر فشاری است که می‌تواند با آن زباله‌ها را به داخل مکش نماید و واحد دیگر نشانگر حداکثر حجم هوایی است که موتور جارو در یک بازة زمانی به داخل مکش می‌کند.

به طور مثال یک موتور 800 متر مکعب در هر ساعت هوا به داخل مکش می‌نماید. مسلماً هرچه جارو حجم هوای بیشتری را به داخل مکش نماید، سرعت تمیز کردن آن نیز بیشتر خواهد بود.

2. علاوه بر معیارهای قدرتی یک موتور، تکنولوژی آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

به طور کلی سه نوع موتور متداول وجود دارد که بر روی جاروهای مختلف نصب می‌گردد،اولین آنها همان موتورهای معمولی است که در جاروهای خانگی نیز به کار برده می‌شوند.

ویژگی مهم این نوع موتورها، ساده بودن و قیمت رقابتی آنهاست در حالیکه نوع دوم موتورها که اصطلاحاً به آنها موتورهای توربینی گفته می‌شود نه تنها از قدرت بسیار بالایی نسبت به موتورهای دستة اول برخوردار هستند بلکه به طور مداوم نیز می‌توانند روشن باشد بدون اینکه داغ کنند یا خراب شوند.

سومین دسته از موتورها نیز موتورهای هواکار می‌باشند. این نوع موتورها توان خود را به جای استفاده از برق از فشار هوای یک کمپرسورِ هوای مرکزی در کارخانه به دست می‌آورند.

فیلتر:

1. اولین نکتة قابل توجه در خصوص فیلتر، جنس آن است. به طور معمول فیلترهای مورد استفاده در جاروهای صنعتی از جنس پولیستر می‌باشند

ولی با این وجود بعضی دیگر از فیلترها کاغذی (سلولوزی) هستند.

ویژگی مهم فیلترهای پولیستری، طول عمر بالا و قابل شستشو بودن آنهاست.

2. مسلماً در هر فیلتری محفظه‌های بسیار زیادی وجود دارد تا هوای تمیز بتواند از آن عبور نماید،ولی اینکه ابعاد این محفظه‌ها چقدر باشد،بسیار حائز اهمیت است.

این مسئله به خصوص در حالتی که قصد جمع آوری گرد و خاک بسیار ریز را داریم اهمیت خود را خود را نشان می‌دهد.

در نتیجه شاهدیم که همواره در مشخصات فنی یک جارو، ابعاد محفظه‌های فیلتر را به میکرون قید می‌کنند.

ساختار جارو:

1. جنس بدنه و نحوة ساخت یک جاروی صنعتی باید به نحوی باشدکه درمحیط‌های صنعتی ازبین نرود.

جدا از این،طراحی جارو باید به شکلی باشد که به سادگی بتوان مخزن آن را تخلیه کرد و فیلتر آن را بعد از هر بار کارکردن تمیز نمود.

از طرف دیگر موتور دستگاه باید به شکلی محافظت شده باشد تا در اثر حوادث احتمالی از بین نرود.

2. در جاروهای صنعتی بزرگتر می‌توان امکاناتی ازجمله تمیز کنندة خودکار فیلتر،کنترل کنندة سرعت موتور در هنگام روشن یا خاموش شدن و بسیاری دیگر از سیستم‌های مختلف را نصب نمود که باعث راحت‌تر شدن کارکردن با جارو و افزایش ایمنی آن گردد.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت انواع جارومکنده صنعتی با واحد فروش تماس بگیرید

02154635 – 09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/LRTVoQ

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

وکیوم لودر(مکنده کامیونی)

وکیوم لودر یا مکنده صنعتی دستگاهی است که بر روی یک کشنده متحرک نصب شده و وظیفه اصلی آن جمع اوری زباله های صنعتی تر و خشک میباشد. وکیوم لودر کاربردهای بسیار زیادی در خدمات نظافت صنعتی دارد. ساختار یک وکیوم لودر کاملا شبیه به جارو برقی صنعتی است که در ابعاد بزرگتر ساخت و طراحی میشود. شرکت اسب زر قادر به ساخت وکیوم لودرهای صنعتی با قابلیت های مختلف متناسب با نیاز مشتریان است. کاربرد این مکنده های صنعتی در محیط هایی که الودگی بگونه ایست که نمیتوان به راحتی نظافت صورت بگیرد از وکیوم لودر استفاده میشود. 

کاربردهای وکیوم لودر:

  • جمع اوری و مکش مواد دپو شده از ضایعات خط تولید
  • مکش مواد ضایع و زباله ها از عمیق ترین نقاط و طبقات زیرین
  • امکان انتقال و جابجایی مواد از یک نقطه به نقطه دیگر
  • نظافت و پاکسازی مواد از نقاط غیر قابل دسترس کابر
  • امکان بسته بندی مواد جمع شده در یک بیگ بگ و بشکه

وکیوم لودر از بخش های زیر تشکیل شده است

  1. کشنده وکیوم لودر
  2. موتور مکش
  3. مخزن مکنده
  4. سیستم کنترل

انتخاب نیروی محرکه (دیزل یا الکتروموتور)، حجم مخزن (تا 12 مترمکعب)،نصب بر روی کامیون یا تریلر و میزان توان موردنیاز (تا 250 کیلو وات) طبق نظر مشتری قابل ارائه میباشد.

امکان اتصال بیش از 100 متر لوله به دستگاه ها وجود دارد.

از این دستگاه ها در صنایع سیمان، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و معادن میتوان استفاده نمود. شرکت اسب زر اولین طراح و تولید کننده وکیوم لودر در ایران می باشد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر می باشند.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت دستگاه وکیوم لودر با واحد فروش تماس بگیرید

02154635 – 09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/xsMLA2

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco