سوییپر_دستگاه جاروی محوطه PB 160 DK

دستگاه سوییپر یا جاروب صنعتی، یک ابزار مکانیزه نظافت صنعتی است که در نظافت پرسرعت و باکیفیت زمین های مسطح در محیط های گوناگون عملکرد بسیار مناسب نشان می دهد.اگرچه سوییپر ها در مدل های مختلفی طراحی و عرضه می گردند، اما اساس کارکرد دستگاه در اغلب سوییپر ها مشابه می باشد برس های دیسکی کناری در سوییپر ها خاک و آلودگی ها را از اطراف جمع کرده و در بخش میانی دستگاه متمرکز می کنند. در ادامه مواد جمع آوری شده توسط یک برس مرکزی رولی شکل به داخل مخزن پرتاب می گردند. به این طریق مواد و زباله های خشک موجود بر سطح زمین در داخل مخزن انباشته می شوند.

جاروی محوطه PB 160 DK

  1. قدرت مانور بالا
  2. دارای بدنه و ساختار صنعتی و شاسی فولادی محکم با عمر بالا برای کار در محیط‏ های صنعتی
  3. مجهز به فیلتر کارآمد برای جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار در فضا
  4. مجهز به جک هیدرولیکی جهت تخلیه آسان مخزن زباله
  5. مجهز به سیستم تمیزکننده‏ ی فیلتر‏ها
  6. دارای موتور سه سیلندر دیزل آب خنک Lombardini ایتالیا
  7. انتقال قدرت به چرخ عقب به صورت هیدرواستاتیک
  8. فرمان هیدرولیک بر روی چرخ عقب
  9. دارای چرخ‏ های توپر و بزرگ جهت کار در محیط ‏های صنعتی و خشن
  10. .مجهز به دو عدد برس کناری برای جمع‏ آوری گرد و خاک و زباله ‏های قرار گرفته در کناره و لبه جداول
  11. امکان تنظیم برس ‏ها
  12. انطباق برس مرکزی با سطح با توجه به پستی و بلندی‏ های زمین
  13. .در دسترس بودن قطعات داخلی جهت سرویس و نگهداری آسان
  14. .کاربری آسان
  15. .لوازم سفارشی
  16. .امکان نصب کابین (ارتفاع 2160 میلیمتر)
  17. .امکان نصب Dust Control
  18. .امکان استفاده از سیستم پاشش آب بر روی برس‏ های جلو برای جلوگیری از بلند شدن گرد وخاک
  19. .امکان نصب لاستیک بادی
  20. .امکان استفاده از فیلتر Green Filter
  21. .امکان نصب چراغ جلو برای کار در محیط‏ های تاریک
  22. .امکان استفاده از چرخ ‏های None Marking

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت دستگاه سوییپر PB 160 DK با واحد فروش تماس بگیرید

02154635    –    09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/yzpDXe

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا

غبارگیر صنعتی دستگاهی است شامل مکنده های صنعتی که به منظور جمع آوری گرد و غبار و ذرات ریز حاصل از فرآیندهای تولیدی و صنعتی در محیط های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. غبارگیر صنعتی بطور ویژه برای جمع آوری غبارات حاصل از فرآیند های مختلف تولیدی در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.غبارات بسیار ریز تولید شده در محیط های گوناگون علاوه بر ایجاد اختلال در فرآیند تولید و عملکرد بهینه تجهیزات و ماشین آلات موجود می‌توانند به شکل منبع بیماری عمل کرده و سلامت افراد و کارکنان حاضر در محیط را به خطر بیاندازد. زیرا حجم این گرد و غبار یا ذرات ریز غالبا بالاست، اندازه ذرات بسیار کوچک است در نتیجه می توانند به داخل ریه نفوذ نمایند و حتی موجب آسیب به سیستم تنفسی گردد. در بعضی موارد این ذرات ریز سمی و آلاینده می‌باشند و غبارگیر صنعتی می تواند به ورودی محفظه های کاری متصل و غبارات تولید شده را قبل از انتشار در محیط جمع آوری نماید.شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. این دستگاه جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند.انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند.یکی دیگر از تجهیزات قابل استفاده در انواع دستگاه غبارگیر صنعتی استفاده از سیکلون می باشد. در این سیستم جدا سازی ذرات از هوا با استفاده از حرکت دورانی هوا انجام می شود. سیکلون ها را می توان در سر راه غبارگیر ها به منظور جدا سازی اولیه ذرات تا قطر 5 میکرون بکار برد.

مشخصات فنی انواع دستگاه غبار گیر صنعتی این شرکت طبق نیاز مشتری قادر است غبار گیر هایی با مکش هوای تا 120,000 متر مکعب در ساعت را طراحی و تحویل نماید.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت دستگاه غبارگیر و تصفیه هوا با واحد فروش تماس بگیرید

02154635    –    09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/49GXQ3

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

ماشین برگ جمع کن(مکنده شهری)

با توسعه شهر نشینی نیاز به گسترش فضاهای سبز شهری، بوستان ها و پارک ها افزایش یافته است. حفظ و نگهداری از این فضاها هزینه های قابل توجهی را به سازمان ها، شهرداری ها و مالکان ویلا ها و باغ ها تحمیل می کند. جمع آوری برگ های خزان پاییزی معضل هر روزه در ایام پاییز می باشد که کارگران را به خود مشغول کرده و از انجام سایر امور روزمره باز می دارد. استفاده از دستگاه های برگ جمع کن در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه، گزینه های جایگزین مناسبی برای جمع آوری برگ های خزان شده می باشند.مکنده شهری ( دستگاه برگ جمع کن مکنده ) برای مکش انواع زباله شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

مکنده شهری ( ماشین برگ جمع کن ) در انواع مدل ها با توجه به کارایی طراحی و تولید می شود.

دستگاه مکنده شهری ( برگ روب ) را می توان بر روی شاسی دستی ( جک پالت ) ، نیسان و ایسوزو و… نصب نمود.دستگاه مکنده شهری مدل STV 3500 از تولیدات شرکت اسب زر برای جمع آوری انواع زباله های خشک (برگ، پاکت، قوطی، ظروف یکبارمصرف، خاک،پ لاستیک و…) مورد استفاده قرار میگیرد.این مکنده برروی یک ماشین نصب شده که مجهز به بغل گیربکس و پمپ هیدرولیک است تابه راحتی بتوان زباله های جمع آوری شده را تخلیه نمود.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت ماشین برگ جمع کن با واحد فروش تماس بگیرید

02154635    –    09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/3gCjZX

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

مکنده سنگین روب7.5

جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 7.5، جهت جمع آوری انواع ضایعات و مواد سنگین طراحی شده است پمپ و موتور صنعتی تعبیه شده در جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 7.5، علاوه بر ایجاد فشار مکش بسیار زیاد قابلیت کارکرد مداوم را به دستگاه می بخشد.

 ساختار دستگاه مکنده صنعتی ایرانی VCH 7500

این دستگاه مکنده کارگاهی یا همان جاروبرقی صنعتی از قسمت های زیر تشکیل شده است.

  1. واحد مکش ( ساید چنل )
  2. واحد مخزن
  3. واحد فیلتر
  4. قسمت تابلو کنترل
  5. شاسی و متعلقات

قیمت دستگاه مکنده صنعتی مدل VCH7500 به نسبت دستگاه های تولید شده در خارج از کشور بسیار مناسب تر می باشد.دستگاه مکنده صنعتی مدل VCH 7500 یک دستگاه مکنده صنعتی سنگین روب ساخت ایران می باشد.طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواد اولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت جارو مکنده صنعتی با واحد فروش تماس بگیرید

02154635    –    09120235174  –  asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/Df4pxW

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

جارو مکنده صنعتی 5.5

جاروبرقی صنعتی یا مکنده دستگاهی است دارای یک مخزن که درون آن توسط یک پمپ خلأ نسبی ایجاد می شود و این خلأ یا فشار منفی مواد را به داخل مخزن مکنده می کشاند. جاروبرقی صنعتی یک وسیله مناسب و کارآمد با کاربردهای متفاوت می باشد که به منظور نظافت، جمع آوری انواع آلودگی های سخت و توده ای، غبار گیری، و انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی دستگاه های جاروبرقی در رده های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین کار دارای دو مؤلفه اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند و هر چه میزان قدرت مکش یک جاروبرقی بیشتر باشد توانایی آن در مکش مواد سنگین با چگالی بالا بیشتر می شود. هم چنین افزایش شاخصه سرعت مکش توانایی مکنده را در جمع آوری ذرات سبک و غبار گیری بیشتر می کند و سرعت عملیات نظافت نیز افزایش می یابد. قدرت و سرعت مکش در هر کدام از رده های جارو برقی تفاوت می کند و متناسب با نوع کاربرد دستگاه موتور و پمپ مناسب بر روی جارو نصب می شود.

جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 5.5، جهت جمع آوری انواع ضایعات و مواد سنگین طراحی شده است پمپ و موتور صنعتی تعبیه شده در جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 5.5، علاوه بر ایجاد فشار مکش بسیار زیاد قابلیت کارکرد مداوم را به دستگاه می بخشد. طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواداولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و  اطلاعات بیشتر میباشند.

به علت نوسانات ارزی،جهت استعلام قیمت جارو مکنده صنعتی با واحد فروش تماس بگیرید

02154635      –     09120235174     –   asbzarco@

 www.asbzar.com

https://goo.gl/gCaf45

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco